Potyczka, ver 0.9999999999 :P -zasady
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Luźne tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Pon 12:19, 12 Lut 2007    Temat postu: Potyczka, ver 0.9999999999 :P -zasady

Czy ja jestem zdrowy? Razz
Jeśli ktoś był na forum GWN - mają tam prawie identyczną zabawę (i rzeczywiście stamtąd wziąłem pomysł)

JEŚLI KTOŚ NIE ZAMIERZA PRZESTRZEGAĆ TYCH ZASAD, NIECH WRACA SPOWROTEM POD ŁÓŻKO Razz Very Happy

Zasady są takie:

Dwie drużyny, po trzech kras... wojów (nie bój się, Garnithor, o tobie nie zapomnę Razz),
ma za zadanie zabić przeciwną druzynę Razz

Np:
Dr.1
XXX wojownik
XYX paladyn
YXY mnich

Dr.2
XYZ szermierz
YZX barbarzyńca
ZXY mroczny kapłan

Kombinacje niepolecane to np:
1. dwójka pseudo-magów (kapłani, mnich)
2. dwóch słabych wojaków (bard + szermierz)

UWAGA! Para dwóch przedstawicieli tej samej klasy w jednej drużynie jest ZAKAZANA!

Wojowie atakują na przemian (czyli trzeba poczekać, aż ktoś z przeciwnej drużyny napisze posta):
Np:
1. dr.1 XXX,
2. dr.2 XYZ,
3. dr.1 XYX,
4. dr.2 YZX,
5. dr.1 XYX,
itd.
Dana osoba z drużyny może atakować (pisać posta) najwyzej DWA razy z rzędu.

Zadawanie obrażeń i pancerz:
Dr.1
XXX wojownik 5pż //pż = punkty życia
XYX paladyn 7pż
YXY mnich 2pż

Dr.2
XYZ szermierz 4pż XXX atakuje szermierza (+2 dmg //zadawane obrażenia//, -1 za pancerz) //więc zostaje mu 3pż//
YZX barbarzyńca 6pż
ZXY mroczny kapłan 4pż

Załóżmy, że bard ma pancerz 1/1 - oznacza to że: obrażenia od broni/obrażenia od magii (energii) są wobec niego obniżane o 1pkt (w tym przypadku)

**************************************************
SPRECYZOWANA FORMUŁKA NA ZADAWANIE OBRAŻEŃ:

X - Y = Z, przy czym Z ≥ 0

X - Obrażenia zadawane przez ATAKUJĄCEGO
Y - Pancerz fizyczny bądź magiczny ATAKOWANEGO
Z - Liczba PŻ odejmowana ATAKOWANEMU

Jeśli Z jest ujemne (np: X =1, Y =2), to Z = 0 (bo by z tego uzdrawianie wyszło Razz)
**************************************************


ZEMSTA - jeśli postać ma 0, -1, badź -2 pkt życia (jeśli mniej, przyjmujemy, że ją pocwiartowano Razz), JEDNOKROTNIE zadaje podwójne obrażenia - i wtedy umiera.

A tak wyglądają przykładowe* drużyny:
Imię, klasa, pż, pancerz
Dr.1
XXX wojownik 5pż, 1/1
XYX paladyn 7pż 2/1
YXY dobry kapłan 2pż 0/1

Dr.2
XYZ szermierz 4pż 1/1
YZX barbarzyńca 6pż 0/2
ZXY bard 4pż 1/1

*-pż oraz pancerz są też przykładowe Razz

Używanie Zdolności:
UWAGA: Można używać tylko JEDNEJ umiejętności naraz!
Jeśli chodzi o zdolności wspomagające (np. modlitwy), używający ich woj na kimś innym (np. ZZZ mnich):

Wspomagany --- Wspomagający
YYY wojownik, ("Chroń go od wszelkiego złego" ZZZ mnich)
Czyli do linijki wojownika YYY, mnich ZZZ dopisuje linijkę swojego własnego tekstu.

Zdolności szkodliwe (np. Okrzyk Bojowy):
Wróg --------- Osłabiający Wroga
VVV paladyn, (Okrzyk Bojowy YYY wojownik)

Zdolności jednorazowe (np. "Odejdź w pokoju", czy Uzdrawianie)
Martwy Wróg ------ Modlący się
VVV paladyn 0pż, ("Odejdź w pokoju" mnich ZZZ) //wystarczy raz wstawić nawias z używaną zdolnością.

Zdolności automatyczne (np: "Jak mnie to wkur...!")
Gdy zostanie spełniony warunek (w tym przypadku Pż wojownika spadnie poniżej 20) doczepia sobie linjkę tekstu, o w ten sposób:
YYY wojownik >20pż ("Jaki ja jestem wkur...!")

Trzeba zauważyć, żę zdolności w nawiasach "()" podawane są wraz z imieniem tylko, jeśli zostały użyte na kimś innym, a nie na sobie.

Pieśni Barda (czy też Pieśń Kruka) - Bard musi doczepić swoim żywym kompanom (bądź wrogom) linijkę z tekstem:
XCX bard (Pieśń Barda)
ZCZ wojownik (Pieśń Barda)
YCY paladyn (Pieśń Barda)
Usuwa je, gdy zdecyduje się zrobić co innego.

Nieścisłość w związku z ochroniarzem: Ochraniany przez ochraniarza nie może ochraniać innego kompana.
Np: Paladyn 'ochrania' Szermierza, i przez to Szermierz nie może ochraniać nikogo innego!


Spis Zdolności:
Wspomagajace:
-Ochroniarz
-Pieśń Barda
-"Chroń bliźniego od złego..."
-"Za wiarę i chwałę!"

Szkodliwe (z punktu widzenia przeciwnika, oczywiście Razz):
-"Niech dosięgnie go kara boska"*
-Pieśń Kruka
-Krąg
-Klątwa
-Lniana sieć

Jednorazowe:
-Okrzyk Bojowy
-Precyzyjny Cios
-Krytyczny Cios
-Zielarstwo
-"Ty, któryś włada lodowatą czeluścią..."
-Dłoń
-Ostatni Oddech

Automatyczne:
-"Jak mnie to wkur...!"
-Żelazna Skóra

*-linijka MUSI być przy imieniu postaci tak długo, póki kogoś nie zabije.

KLASY:
BITEWNE:
Wojownik - ot zwyczajny, lecz jakże uwielbiany przez gawiedź i okoliczne dziewki, pogromca potworów i wrażych wojów Razz

Pż: 40
Pancerz: 1/1
Dmg: 3

Zdolności:
Okrzyk Bojowy - Atakuje, zadając pełne obrażenia (czyt. pomijając pancerz), zabiera 1 pż Wojownikowi.

"Jak mnie to wkur...!"- Jeśli Wojownik posiada mniej niż 20 pż, zadaje 4 pkt. dmg zamiast początkowych 3.

Ochroniarz - ochrania inna postać, przez co aby tamtą postać uszkodzić, trzeba pozbyć się najpierw ochroniarza (w tym przypadku wojownika). Oczywiście 'Ochroniarz' może w tym czasie walczyć.
------

Barbarzyńca - surowy klimat zmusił go do wyrobienia w sobie ogromnej wytrzymałości fizycznej. Pancerza nie nosi - wystarczy mu jego własna odporność. Na takich osobników trzeba uważać...

Pż: 50
Pancerz: 0/1
Dmg: 4

Zdolności:
Okrzyk Bojowy - Atakuje, zadając pełne obrażenia (czyt. pomijając pancerz), zabiera 1 pż Barbarzyńcy.

Żelazna Skóra - Jeśli Barbarzyńca posiada mniej niż 25 pż, wszelkie ataki za 1 bądź 2 pkt. obrażeń są niwelowane.
------

Szermierz - mistrz fechtunku, uników, i precyzyjnego trafienia. Nosi zwykle lekką broń, ale niezwykle rzadko zdarza się, aby nie trafił.

Pż: 35
Pancerz: 1/1
Dmg: 2

Zdolności:
Precyzyjny Cios - dzięki swoim umiejętnościom i doskonałemu wyczuciu, Szermierz w następnym ataku niweluje pancerz przeciwnika (coś jak Okrzyk bojowy, tyle że za darmo Razz)

Krytyczny Cios - koordynacja zarówno oczu jak i nadgarstka pozwalają Szermierzowi zadać podwójne obrażenia, jednakże męczy się tym (i odejmuje sobie 1 pż Razz)

Ochroniarz - ochrania inna postać, przez co aby tamtą postać uszkodzić, trzeba pozbyć się najpierw ochroniarza (w tym przypadku szermierza). Oczywiście 'Ochroniarz' może w tym czasie walczyć.
------

Paladyn - Opancerzony rycerz, który swoje życie poświęcił w obronie wiary w dobroć. Jest szlachetnym i oddanym przyjacielem zarówno w sprawach błahych, jak i na placu bitwy.

Pż: 45
Pancerz 2/1
Dmg: 3

Zdolności:
Ochroniarz - ochrania inna postać, przez co aby tamtą postać uszkodzić, trzeba pozbyć się najpierw ochroniarza (w tym przypadku paladyna). Oczywiście 'Ochroniarz' może w tym czasie walczyć.

"Chroń bliźniego od złego..." - modlitwa ta, sprawia, że najbliższy atak magiczny bądź fizyczny na osobie z tej samej drużyny (NIE na sobie) zadaje 0 obrażeń.

"Za wiarę i chwałę!" - pieśń ta zwiększa obrażenia zadawane przez przyjaciół o 1 pkt. (działa tak długo, jak paladyn śpiewa tę pieśń, tzn póki nie zrobi czegokolwiek innego.)
------

KLASA NIEUWZGLĘDNIONA W WERSJI 0.9~~
Łowca - Jest doskonałym myśliwym jak i sprawnym wojem... Dzięki zręczności i wiedzy o przetrwaniu w dziczy jest osobą, którą należy szanować... inaczej... zostaniesz jego kolejnym trofeum.

Pż: 40
Pancerz: 1/1
Dmg: 2

Zdolności:
Krytyczny Cios - koordynacja zarówno oczu jak i nadgarstka pozwalają Łowcy zadać podwójne obrażenia, jednakże męczy się tym (i odejmuje sobie 1 pż Razz)

Zielarstwo - łowcy potrafią znaleźć i wykorzystać rosnące w lasach, przez co, poświęcając swój ruch, uzdrawiają 4 pkt. życia. Można używać tylko na kompanach.

Lniana sieć - łowca w swoim ekwipunku posiada sieć, którą zwykle łapie zwierzaki - a teraz unieruchamia wrogów. Łowca przytrzymuje swoją ofiarę (ta nie jest w stanie nic zrobić) tak długo, aż nie zrobi czegoś innego.
------
WSPOMAGAJĄCE

Mnich - człowiek, który poświęcił się jednej rzeczy - swojemu bóstwu. Zna przeróżne modlitwy, a intensywne 'umartwianie ciała' spowodowało, że posiada całkiem odporny organizm. Nie nosi broni, woli polegać na swoich pięściach.
Pż: 45
Pancerz: 1/1
Dmg: 1

Zielarstwo - mnisi znają się na starożytnych sztukach leczenia ziołami, przez co, poświęcając swój ruch, uzdrawiają 4 pkt. życia. Można używać tylko na kompanach.

"Chroń bliźniego od złego..." - modlitwa ta, sprawia, że najbliższy atak magiczny bądź fizyczny na osobie z tej samej drużyny (NIE na sobie) zadaje 0 obrażeń.

"Niech dosięgnie go kara boska..." - modlitwa ta sprawia, że wskazana osoba, która zabije inną postać, otrzymuje 6 pkt. obrażeń.
------

Bard - osobnik, który podróżuje po niemal całym świecie, oczarowuje muzyką, opowieściami i urodą. W czasie walki wspiera kompanów pieśniami o odległych czasowo, acz wspaniałych czynach. Zna się również na niektórych technikach bitewnych.

Pż: 30
Pancerz: 1/1
Dmg: 2

Zdolności:
Pieśń Barda - Pieśń wzmacnia ducha walki kompanów, przez co zadają 1pkt. obrażeń więcej. (działa tak długo, jak bard śpiewa tę pieśń, tzn póki nie zrobi czegokolwiek innego.)

Precyzyjny Cios - dzięki swoim umiejętnościom i doskonałemu wyczuciu, Bard omija pancerz przeciwnika (coś jak Okrzyk bojowy, tyle że za darmo Razz)

Pieśń Kruka - Połączenie obelg, przerażającej melodii i mrocznych szeptów powoduje, że wszyscy wrogowie nie są w stanie atakować wybranego przyjaciela barda (działa tak długo, jak bard śpiewa tę pieśń, tzn póki nie zrobi czegokolwiek innego.)
------

Mroczny Kapłan - osobnicy ci wyznają mroczne bóstwa, panów śmierci, podziemi i piekieł. Znają się na osłabianiu swoich wrogów strasznymi klątwami.

Pż: 30
Pancerz: 0/1
Dmg: 1

Zdolności:
"Odejdź w pokoju..." - modlitwa ta UNIEMOŻLIWIA prawie martwej osobie (czyt. posiadającej 0, -1, bądź -2 pż) wykonanie ZEMSTY.

Krąg - Na ziemi pojawia się krąg okalający wszystkich przeciwników, przez co niweluje wszelkie uzdrawianie. Krąg istnieje tak długo, jak Mroczny Kapłan odmawia słowa tego zaklęcia.

Klątwa - Bluźniercze słowa, wypowiadane przez Mrocznego Kapłana, sprowadzają klątwe na wrogów, przez co ich pancerz fizycny jest równy 0. Klątwa istnieje tak długo, jak Mroczny Kapłan odmawia słowa tego zaklęcia.
------

Dobry Kapłan - Osobnik cichy i spokojny, swe jakże ciche życie poświęca jakże cichemu (Razz) leczeniu i wspomaganiu przyjaciół, przez jakże ciche modlitwy.

Pż: 30
Pancerz 0/1
Dmg: 1

Zdolności:
"Odejdź w pokoju..." - modlitwa ta UNIEMOŻLIWIA prawie martwej osobie (czyt. posiadającej 0, -1, bądź -2 pż) wykonanie ZEMSTY.

"Ty, któryś włada lodowatą czeluścią..." - Modlitwa sprawia, że kapłan poświęca swoje życie, aby przywrócić do życia (z pełnym zapasem PŻ) swojego poległego towarzysza.

Dłoń - Dłoń Dobrego Kapłana jest obdarzona uzdrowicielskimi mocami, w wyniku czego jest zdolny przywrócić 7 pkt. życia. Można używać na swoich kompanach, nie na sobie.
------

******************************************
PRZYKŁADOWA POTYCZKA
// <-- to oznacza komentarz, nie piszemy tego w ogólnej walce, wstawiam je dle wyjaśnienia niejasności.

dr.1
XXX wojownik 40 pż, 1/1
YYY szermierz 35 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 30 pż, 1/1
VVV barbarzyńca 50 pż, 0/2
BBB mroczny kapłan 30 pż, 0/1

Zaczyna dr.1

1*Post XXX-a*
dr.1
XXX wojownik 40 pż, 1/1
YYY szermierz 35 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 30 pż, 1/1
VVV barbarzyńca 50 pż, 0/2
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 3-0=3dmg

2*Post CCC-a*
CCC odkaszlnął, wyjął lutnię, i zaczął grać ulubioną melodię z jego ulubionej karczmy...#

dr.1
XXX wojownik 40 pż, 1/1
YYY szermierz 35 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 30 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 50 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

3*Post YYY*
Ufny swoim umiejętnościom, YYY rzucił się w wir walki. Ciął mocno, a co ważniejsze - w barda CCCa...

XXX wojownik 40 pż, 1/1
YYY szermierz 34 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 27 pż, 1/1 (Pieśń Barda) 4-1=3dmg (Krytyczny Cios - YYY szermierz)
VVV barbarzyńca 50 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

4*Post VVV*
Wciągnał powietrze - i poczuł zapach krwi. VVV Wrzasnał, przez co jakby nabrał siły; i uderzył na wojownika XXXa. Zmęczył się, ale dzisiaj będzie się jeszcze wieeele razy męczył...

XXX wojownik 35 pż, 1/1 5-0=5 dmg (Okrzyk Bojowy - VVV barbarzyńca) //atak zwykły + Pieśń Barda + niwelacja pancerza Okrzykiem = 5dmg Smile//
YYY szermierz 34 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 27 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

5*Post YYY*

XXX wojownik 35 pż, 1/1
YYY szermierz 34 pż, 1/1
ZZZ mnich 45 pż, 1/1

dr.2
CCC bard 24 pż, 1/1 (Pieśń Barda) 4-1=3dmg (Krytyczny Cios - szermierz YYY)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

6*Post BBB*
BBB zamyślił się. "Nasi obrywają" powiedział do siebie w myślach. "Dostanie im się za to". Zaczął mruczeć jakieś dziwne słowa, słowa potępieńcze, słowa bluźniercze... słowa Klątwy...

XXX wojownik 35 pż, 1/1 (Klątwa)
YYY szermierz 34 pż, 1/1 (Klątwa)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Klątwa)

dr.2
CCC bard 24 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

7*Post ZZZ*
Wyjąwszy z torby zioła, ZZZ szybko opatrzył jedną z ran XXX. Wie, że to dopiero początek jego pracy...

XXX wojownik 39 pż, 1/1 (Klątwa) (Zielarstwo - mnich ZZZ)
YYY szermierz 34 pż, 1/1 (Klątwa)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Klątwa)

dr.2
CCC bard 24 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

8*Post VVV*

XXX wojownik 39 pż, 1/1 (Klątwa)
YYY szermierz 29 pż, 1/1 (Klątwa) 5-0=5dmg //tym razem: Atak zwykły + Pieśń Barda + Klątwa = 5 dmg ponownie//
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Klątwa)

dr.2
CCC bard 24 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

9*Post XXX*

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Klątwa)
YYY szermierz 29 pż, 1/1 (Klątwa)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Klątwa)

dr.2
CCC bard 21 pż, 1/1 (Pieśń Barda) 3-0=3dmg (Okrzyk Bojowy - wojownik XXX)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

10*Post BBB*
"Hmmm, ten mnich ze swoimi ziołami naprawdę mnie irytuje. Trzeba zmienić taktykę" Uśmiechnął się złośliwie. Zmienił słowa, tembr głosu, i drobne gesty dłoni. Nagle, na ziemi, pojawił się Krąg...

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 29 pż, 1/1 (Krąg)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 21 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

11*Post XXX*
Poczuł się nieswojo - jakby coś go obciążało. Nic to, XXX będzie walczyć dalej, bez względu na ewentualne przeszkody... na przykład barda CCCa.

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 29 pż, 1/1 (Krąg)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 19 pż, 1/1 (Pieśń Barda) 3-1=2dmg
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

12*Post VVV*
"Ku**a, będą tak teraz stali i śpiewali!?" Zagrzmiał w myślach VVV, ale oznaczało to również więcej zabawy dla niego...

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 20 pż, 1/1 (Krąg) 5-1=4dmg //już bez klątwy (szermierzowi nie wróżę długiego żywota Razz)//
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 19 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

13*Post XXX*
"Dobra, robi się niedobrze..." I z okrzykiem na ustach ciął barda CCCa...

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 20 pż, 1/1 (Krąg)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 16 pż, 1/1 (Pieśń Barda) 3-0=3dmg (Okrzyk Bojowy - wojownik XXX)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

14*Post VVV*

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 15 pż, 1/1 (Krąg) 5-0=5dmg (Okrzyk Bojowy - barbarzyńca VVV)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 16 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

15*Post ZZZ*
ZZZ wyczuł Krąg - "trzeba sobie poradzić w inny sposób" rzekł w myślach, wypowiadając pierwsze słowa modlitwy "Niech go dosięgnie kara boska...", jednocześnie zerkając na barbarzyńcę...

XXX wojownik 38 pż, 1/1 (Krąg)
YYY szermierz 15 pż, 1/1 (Krąg)
ZZZ mnich 45 pż, 1/1 (Krąg)

dr.2
CCC bard 16 pż, 1/1 (Pieśń Barda)
VVV barbarzyńca 49 pż, 0/2 (Pieśń Barda)("Niech go dosięgnie kara boska..." - ZZZ mnich)
BBB mroczny kapłan 27 pż, 0/1 (Pieśń Barda)

I tak dalej, póki się nie wykrwawią Razz

# - opisy nie są konieczne, jednakże umilają rozgrywkę - zatem proszę o choćby 1-2 linijki opisu, co postać robi.
******************************************


W opracowaniu zasad i sesji przykładowej pomagały mi literki X, Y, Z, C, V, i B, za co bardzo wam dziękuję Wink

Jedyne co nam zostało, to sesja próbna Smile
Jeśli ktoś ma uwagi bądź zastrzeżenia, piszcie w tym temacie. Wink

TODO:
-Wprowadzić ostatnie poprawki do Łowcy.
-Zacząć prace nad wdrożeniem ras (bonusy/minusy do pż, obrony, unikatowe zdolności)
-Sesje RPG oparte na powyższych zasadach (ale to w wersji 2 albo 3 Wink) i pomysłach z ROTFLPG... mueheheh Twisted Evil

Podziękowania dla:
WT, Raptiego za wytykanie bugów Razz
Garnithora za pomysły (jeszcze nie wzdrożone, ale... Razz)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamdin dnia Pon 19:32, 26 Lut 2007, w całości zmieniany 50 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rapti
Górski Wojownik



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon 23:35, 12 Lut 2007    Temat postu:

no wszystko fajnie i gites, tylko skad mamy wedziec jakie obraznia bedzie ktos zadawal komus ?? w ogole moze jakos to wyjdzie bo ja sie na tym nie znam, najwyzej sie dolacze w ktorejs tam serii z rzedu np 3-4 Razz
Wybiegajac na przyszlosc to mozna by pozniej zrobic walki o final 4 zwyciezskich druzyn miedzy soba Razz tzw polfinal a pozniej final Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 4:46, 13 Lut 2007    Temat postu:

Musisz jeszcze objaśnić zasady walki.
Kiedy się atakuje, kiedy zdolności używa i czy robi się to niezależnie, czy trzeba wybrać i \czy np modlitwa dzizła tylkko na anst turę, czy do końca na daną postać (np. "odejdź w pokoju"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Wto 12:46, 13 Lut 2007    Temat postu:

Dzięki Rapti, przypomniałeś mi że muszę wypisać regułkę do zadawania obrażeń, a z tymi turniejami nie przesadzajmy Razz

Toporze, dzięki twojej (Rolling Eyes) motywacji opisałem ich używanie.


-Jeszcze tylko przebieg walki, jakaś walka przykładowa i jedziem hajsik Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 19:17, 13 Lut 2007    Temat postu:

Jedna rzecz mnie jeszcze zastanawia.
Czy przy zdolności ochroniarz, można jeszcze atakować, czy tylko się stoi jak słup soli i czeka na kopniaki??

Dobrze czytam, barbarzyńca ma 0 fizycznego pancerza i 2 magicznego??

No i kapłan i mnich. Czy mogą sami siebie uzdrawiać??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rapti
Górski Wojownik



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 23:57, 13 Lut 2007    Temat postu:

no wlaśnie ja sie tez zastanawialem nad tak zwnaymi bugami, ze gdy sie wybierze 3 odpowiednie klasy i bedzie sie robilo jakies czary naprzemian lub cos w tym stylu to ta trojka bedzie niepokonana :] na pewno cos takiego jest tylko to trza obczaic Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 3:47, 14 Lut 2007    Temat postu:

Dlatego się wypytuje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Śro 12:36, 14 Lut 2007    Temat postu:

posiedzę nad tym, pomyślę - bo z tym uzdrawianiem wyjdzie taki bug jak kiedyś w wojach Razz

A co do barbarzyńcy... to się jeszcze nad nim pomyśli...
-----------------------------
Dobra zrobione, jakieś zastrzeżenia?

I dzięki wielkie, bez was to nie wiem czy wogóle wersja Beta miałaby sens Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Czw 17:08, 15 Lut 2007    Temat postu:

Panowie dodałem klasę "Łowca" - ale muszę popracować. Ktoś ma jakieś pomysły co do tego pana?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krathel
Górski Wojownik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Wziąźć na topór?

PostWysłany: Pią 19:00, 16 Lut 2007    Temat postu:

Mam pytanie, o co tu chodzi? Co to jest?

Gierka, Krathuś, kolejna gierka forumowa. Cel główny - zabić drużynę przeciwną... zgodnie z zasadami zamieszczonymi powyżej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Sob 0:48, 17 Lut 2007    Temat postu:

No dobra, trochę się zaczynam irytować - gracie czy nie?

A może jakieś sugestie? Albo cuś w tym stylu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rapti
Górski Wojownik



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 12:20, 17 Lut 2007    Temat postu:

ja sie zgadzam na sesje probna i moge dolaczyc do gry :] przeciez ttrza to dopracowac do VI ery bo co innego bedziemy robic :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 20:24, 17 Lut 2007    Temat postu:

Wybierz klase i team.
Rozstawienie jest w drugim temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamdin
Górski Skryba



Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: A skąd niby JA mam to wiedzieć?

PostWysłany: Sob 23:56, 17 Lut 2007    Temat postu:

Heh.... może do końca ferii próbną zakończymy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rapti
Górski Wojownik



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 11:17, 20 Lut 2007    Temat postu:

no jeszcze jedna osoba !!! dawac sie zglosic bo bede do kazdego wysylal spam na wojopoczte !!! az do czasu w ktorym seie ktos zglosi :[

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Luźne tematy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin