Poradnik dla berserkera

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 18:14, 01 Wrz 2006    Temat postu: Poradnik dla berserkera

Berserker powinien swoje walki rosztrzygać szybko, potężnymi ciosami, zanim go przeciwnik kilka razy trafi.

W co inwestować?

Siłą i zręczność to podstawa.
I głównie w te statsy powinno się inwestować.
W sumie w zręczność trochę więcej niż siła, bo na siłę mamy dodatkowo bonus rasowy, a na zręczność minus rasowy.
Wytrzymałośći nie ruszamy, chyba że jest potrzebna do ubrania jakiegoś sprzętu.
Zwinność-to samo, max jej poziom można dobić do 60-80 (tyle mam na 92lv i dalej nic nie daje).
Żywotnośc-przyda się kila pkt dorzucićm jednak niewiele (mam 60).

Tak więc można tak rozdawać punkty rozwoju:
3 siła, 3 zręczność, 1 żywotność
2 siła, 3 zręczność, 2 żywotność

Z kim walczyć na turniejach? (działa dopiero od ok. 60lv):
Mnich-chyba najłatwoejszt przeciwnik.
Strażnik-jeżeli masz dobre staty klasowe i trochę życia-prosto.
Rycerz-jeżeli nie ma za dużych trafień, też nie jest zły.
Barbarzyńca-jak losowość trafień nie nawali, to powinienes wygrać
Gwardzista-podobnie jak z barbarzyńcą.

Lepiej omijać:
Szermierz-nalczęściej atak na niego to samobójstwo.
Beserker-lubisz remisować, to atakuj.
Najemnik-lepiej omijać
Paladyn-także pewna śmierć, jeżeli nie skopał postaci.
Łowca-tu też wygra z Tobą, bo ma dużo HP i bronie mithrillowe dają mu duży DMG.


Alchemik:(od ok. 60lv)

Co zmieniamy w ekwipunku i umagiczniamy od razu na +20 u beserkera:
(wszystkie komentarze mówią o sprzęcie umagicznionym na +20)

Naramienniki skórzane-opłacalne, szczególnie po zdjęciu wojennych, trafienie wzrastają o 10%, a 15% jak się miało wojenne, DMG dosyć spada spada.
Dijdzie trochę uników także przy okazji.

Rękawice skórzane-dalej powiększają trafienia, co u berserka ważne.

Nagolenniki brzytwowe z brazu-po zdjęciu wojennych, zwiększają znów trafienia o 10% i po mają większy DMG 0-8, co rekompensuje po części stratę spowodowaną zdjęciem naramienników wojennych.

Skórzane buty-kolejne powiększanie trafień do olbrzymisz wielkości, o kolejne 10% więcej. Przy okazji dochodzi 6% uników więcej.

Poza tymi przedmiotami, reszty nie opłaca się zmieniać, ponieważ beserker nie potrzebuje bonusów procentowych do uników, bo małoby to mu dawoło.
Więc zbroję oraz chełm zostawiś stary, żebu było trochę obrony i ochrony więcej.

W sumie DMG spadnie ci o OK. 10%, ale trafienia wzrosną o OK. 30% i będą rosnąć wciąż podczas zdobywaniwe poziomów oraz dalszym umagicznianiu powyżej +20.
Więc się to bardzo opłaca.

Biżuteria:
-pierścienie- żywotność i zręczność po jednym
-szaty- z grupy niewidzialnych
-naszyjnik- Naszyjnik Nipponu
-koszula- Magiczna Koszula
-spodnie- przeszywane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin