Poradnik dla szermierza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 21:36, 01 Wrz 2006    Temat postu: Poradnik dla szermierza

Szermierz może nie ma super DMG. Ale dzięki swojej zręczności i zwinności, jest dla przeciwnika prawie nieuchwytny i prawie zawsze trafia.

Rozwój szermiwerza:

Podstawą jest zręczność i zwinność.
Potem siła i także przydatne na końcu-żywotność.
Przykładowe rozdzielanie pkt. w statsy:
1-3-4-5lv itd co nieparzyste: 3 zręcznośc, 3 zwinność, 1 siła
2-4-6lv itd co parzyste: 3 zręczność, 2 zwinność, 1 siła, 1 żywotność

Przeciwnicy na turniej(obowiązuje od ok.60lv):
-mnich-nie bedzie Cię umiał trafić, a ty bedziesz mieć na niego ogromne trafienia, więc nawet jego duże HP nic nie da i szybko się skończy.
-berserker-70% szans na wygraną w walce ze świetnie prowadzonym berserkiem. Innych sie kładzie lekko. Jego duże trafienia są powstrzymywane przez nasze uniiki, a jego słaba obrona pada pod naszymi dużymi trafieniami, a to ze ma mało HP, to jedo duże DMG nie da rady wejść wystarczająco często, żeby nas położyć.
-barbarzyńca-bezbronne dziecko dala szermierza, mało ma HP, tylko duże DMG, które żadko trafia i ma słabe uniki.
-rycerz-trochę ciężej niż poprzednich, bo macno bije i dużo życia, ale także ma problem z trafieniem nas i sam ma małe uniki więc często obrywa.
-strażnik-ma na nas małe trafienia, my dajemy radę z jego obroną, ma podobną ilość HP, więc pada

Lepiej nie ryzykować:
-gwardzista-ma duży atak, a jak podbił DMG to może sprawić niespodziankę
-najemnik-tez istnieje ryzyko niespodzianki, więc po co ryzykować
-rycerz-ma dużo HP i czasami mocno trafi, a jak ma szczęście i mimo słabych trafień, uda mu się z 3 na 6 razy, może być kiepsko.


Alchemik dla szermierza(używać od 60lv):
skórzane naramienniki-dale +10% do trafień i +6% uników. Dla szermierza wypas.

skórzane rękawice-kolejna +10% do trafień. Mioodzio.

nagolenniki skórzane +6% trafień i +12& uników. Mocne!!!

toga bojowa-MOŻNA JUŻ KUPIĆ NA 51LV I NIE UMAGICZNIAĆ-ZA DROGO!!!
Jako zbroja nieklasowa doda zamiast +15, to +12.5 do uników, więc jest super.

skórzane buty-Dadzą +10% trafień i +6% uników, rządzimy!!

Hełmu nie zmieniać.
Jak widać, po tej zmianie rządzimy, mając ogromne trafienia i umiki!!!

Biżuteria dla szermierza:

Pierścienie-do żywotności i siły
Naszyjniki-Naszyjnik berserkera lub [ Naszyjnik Nipponu
Szaty-Szermierza, kolejne jej odmniany
Koszula- Magiczna Koszula
Spodnie- Przeszywane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarogniew
Górski Wojownik



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 0:35, 20 Wrz 2006    Temat postu:

Jeszcze co do rozwoju statystyk u szermierza to ladowac w zwinnosc i zrecznosc, potem w sile i zywotnowsc, nie traccie zbyt wielu punktow na wytrzymalosc!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarogniew dnia Wto 9:32, 06 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarogniew
Górski Wojownik



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 0:44, 20 Wrz 2006    Temat postu:

jeszcze co do spodni to ja bym wzial zamiast przeszywanych "wygodne spodnie", przeszywane daja tylko obrone 60:1, a wygodne daja +1 do trafien, +4 do unikow i +5 do zwinnosci, czyli kolejny bonus do unikow (odrazu mowie, ze umagiczniac sie niebardzo oplaca bo na poziom alchemika do trafien jest +0,05, a do unikow +0,2, no i pierwszy poziom alchemika kosztuje 73700)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pwent
Górski Wojownik



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Pon 9:05, 09 Paź 2006    Temat postu:

A od siebie dodam tylko że warto spróbować z palladynami - jak dotąd jeszcze ani razu nie przegrałem z palladynem na moim poziomie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarogniew
Górski Wojownik



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 8:59, 24 Paź 2006    Temat postu:

Palladynow jeszcze nie ciulalem, zazwyczaj z gwardzistami walcze ale chyba sie na straznikow przezuce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pwent
Górski Wojownik



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Wto 10:40, 24 Paź 2006    Temat postu:

Poza tym oprucz wyboru klasy, warto tez się zastanowić nad rasą przeciwnika. Jak nie wiem z kim mam walczyć to z reguły wybieram ludzi i wygrywam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rodriguez
Górski Wojownik



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 14:13, 24 Paź 2006    Temat postu:

Ja tez bije ludzi a boje sie orków

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wielki Topór
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 1713
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 23:16, 24 Paź 2006    Temat postu:

Jaro-reguła jest prosta.
Ostatni "Twój" wynik to po prostu wszyscy z mojej listy walk w dziale TURNIEJE, oprócz tego, z którym poległem, jego zamieniłem na jakiegoś strażnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rodriguez
Górski Wojownik



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 16:17, 01 Lis 2006    Temat postu:

A jaką proponowali byście broń?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krathel
Górski Wojownik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Wziąźć na topór?

PostWysłany: Śro 16:31, 01 Lis 2006    Temat postu:

Ja proponuję, albo Jednoręczną o dużym DMG i Puklerz , albo najsilniejszą dwuręczną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pwent
Górski Wojownik



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: Śro 17:46, 01 Lis 2006    Temat postu:

A ja mam dwa mithrilowe topory jednoręczne i nie nażekam
Co prawda mają 4% kary do uników ale niezły dmg a uniki podciągam sobię umagiczniając skórki oraz punktami przy awansach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarogniew
Górski Wojownik



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Śro 18:21, 01 Lis 2006    Temat postu:

Mnie zastanawia aktualnie kombinacja szabla z mithrilu + puklerz, beda dawaly razem +22 do trafien i +36 do unikow, wedlug moich kalkulacji uniki powinny mi wtedy skoczyc prawie do 3k aczkolwiek dmg gwaltownie spadnie, jak bede mial okazje to przetestuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rodriguez
Górski Wojownik



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Czw 14:24, 02 Lis 2006    Temat postu:

puklerz daje do trafień i uników a topór jednoręczny z mithrilu odejmuje więc tak wychodzi na plus do t.i u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarogniew
Górski Wojownik



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Czw 18:46, 02 Lis 2006    Temat postu:

Dzis testowalem kombinacje szabla puklerz... no i zrezygnowalem z testow bo jest delikatnie mowiac h(...)jowa, uniki co prawda skoczyly do ponad 2700, no ale dmg byl maly kolo 50 Evil or Very Mad walki trwaly bardzo dlugo przez co przeciwnikowi udawalo sie mnie zazwyczaj podkoniec w wreszcie trafic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krathel
Górski Wojownik



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Wziąźć na topór?

PostWysłany: Czw 20:22, 02 Lis 2006    Temat postu:

Mówię broń dwuręczna albo najlepszy jednoreczny topor i PUKLERZ!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Górskich Klanów Strona Główna -> Samopomoc Klanowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin